torka

har verkligen ingen motivation till att skriva här.
nätterna hemma är inte roliga, lillan lider just nu av vad bvc tror är nattskräck, "vaknar" och är hysterisk i 2,5-3h innan hon sedan åter lägger sig ner och somnar om. som en klocka 01.30.. de är tufft. man inser hur bra man haft de den senaste prioden när hon inte strulat lika mkt med sömnen som hon brukar..
 
jag har haft en jobbig dag fylld av tårar. när läkaren ringde vid 3 slogs jag i backen bara.
var inte med på de samtalet idag om fler nervblockader, grät och grät och grät. fick tillslut iväg ett sms samt ett samtal till en vän innan lillan vakna och jag kunde sansa mig. mutade med piggelin och disney junior så mamman kunde få gråta av sig, pappan kom hem och en lång dusch med ofantliga tårar gjorde mig iaf senare något lugnare.
vet inte varför jag ballar ur så, vill aldrig erkänna de högt. men undersöknigen är så jävla vidrig..
ja vet ärligt inte om jag kommer klara att gå dit på fredag. de räcker med den jävla andra undersökningen på onsdag..
ibland vet jag bara inte hur jag ska få ihop ig själv.
men sen kommer en ny dag och allt känns åter ok.
 
min mage har iaf kraschat big time, feber av och ann och diareer som gör att ja inte kan behålla någon mat..
så sliten är väl de minsta ordet.  att ta hand om en liten på de är inte alltid så lätt, men man gör sitt allra bästa. och jag tror faktiskt inte de gick någon nöd på wilma av att vara inne en dag.
Men imorgon måste vi ta oss till apoteket så imorgon blir de frisk luft trots allt..
 
borde verkligen sova som resten av familjen. men ikväöö får ja ingen ro..
har jätte ont verkligen med. men vill inte ta något alls. inte tagit någon citodon eller spasmofen på över en vecka nu, tänker att då kanske stesoliden kan hjälpa lite bättre på onsdag och fredag, önske tänk.. i know..
men skulle verkligen behöva något som bedövade lite så jag kunde sova ifrån denna jävla smärtan..
 
slut på tyck synd om mig själv inlägg..
 
hoppas ni haft en fin måndag där ute. imorgon är de tisdag då ska jag och wilma ha en fin dag. så är de bara.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

schellstrom.blogg.se

Världen ur mitt perspektiv.

RSS 2.0