smärta

Usch vilken jävla smärt kväll de blev, ett tag ville jag bara lägga mig på golvet och skrika för de gjorde så jälva ont.
Men nu är de iaf lite bättre. tacka gud för citodon och spasmofen.
Idag har vi (jag och wilma förstöraren lite grann) bakat bullar medans mannen städade. Har inte bakat bullar på säkert tio år. Och jag minns varför. saker överallt, sen ska ju bull jävlarna jäsa två gånger, först 30 min sen 1h. så allt som allt tog det mer än 2 timmar att få klart bulljävlarna. Men som tur var blev de riktigt riktigt goda, fyllda med massa smör, vaniljsocker, vaniljstång, vitchoklad och mandelmassa. Extra göttigt och de blev de verkligen med. Tur de, annars hade jag nog fått mig ett frispel.
 
Imorgon är de dags att packa in sig i bilen och åka till stråvala, och gå på julfest med fina kollegor.
ska bli både roligt och skrämmande.
Hoppas inte morgon kvällen är som denna kvällen, då orkar jag inte med det.
 
Inser att jag även börjar bli stressad över julklappar, redan andra advent och jag är långt ifrån färdig...
fuck.
men de kommer lösa sig, de gör de alltid. Men iaf...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

schellstrom.blogg.se

Världen ur mitt perspektiv.

RSS 2.0