#mh13

Ömnproblemen tycks bli en never endning story just nu. somna runt 4 tiden varje natt. inatt valde wilma dessutom att vakna 02.30 nrä jag för en gångs skull sov, slutade med att jag och hon tillslut gick upp. hon va så himla ledsen.
Men nu är de bra att musikhjälpen går. tiden går inte riktigt lika långsamt på natten då och man slipper dessutom grubbla på samma sätt.
 
Musikhjälpen, vilket fantastiskt program. Kan iår inte låta bli att tänka på allt som hände 2012, den där dagen jag blev så sjuk. Hade jag inte bott i ett rikt land hade varken jag eller wilma levt idag. Alla har rätt att överleva sin graviditet. Otroligt viktigt!
Alla kan inte göra allt med alla kan göra något. Jag hoppas och ber innerligt att alla skänker en slant, önskar en låt, sätter in en peng i alla dessa olika insamlingar som finns som går till musikhjälpen. För det är så otroligt viktigt för att få världen frammåt.
Är så tacksam att ajg och wilma lever, att de fanns hjälp att få när man blev sådär sjuk så hela kroppen ger upp.
 
kommer nog gå igenom förlossningen hela natten inatt igen. tårarna faller varje gång.
Är just nu än mer känslig än vanligt. de nya medicinerna är ingen dans på rosor. Smärtan 'r dessutom inne i något klimax, vill inte ens prata om det. horribelt. jag skäms.
MEN vi lever..
#mh13
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

schellstrom.blogg.se

Världen ur mitt perspektiv.

RSS 2.0