dan före doppare dan

Galet, om bara lite drygt 1,5h är de nu julafton??
Klapparna är inslagna och ligger udner granen, Wilma sussar gott i sin säng.
Och jag sitter och fingrar på om jag ska beställa mig ett nytt läppstift och ett ansiktsvatten.
men måste ju vänta tills imorgon. Men jag tror verkligen inte att de är något som jag får imorgon.
Men jag vet att jag annars kommer få otroligt bra saker som jag är tacksam.
Imorgon kommer de bli en intensiv dag, de blir de alltid.  PÅ jul ska man vara vänner, håller tummarna för att vi är de allihopa med.
Vi sitter och kollar bingo, zappar lite mellan plura, men båda programen är kassa. Jag AVSKYR, verkligen AVSKYR marie serneholt. Sitter i soffan och är rent sur och stör mig på precis allt hon gör och säger. och varför ska hon skratta sådär falskt HELA tiden? jävla tönt ;). Tycker hon idag är konstigt sminkad med, mkt finare i reklamen för nyårsprogrammet tex. ser ut som hon botoxat sig, gör något med ögonen och har kvadratiskt ansikte idag. fast de stör mig inte så mkt att hon är ful idag ;)... pluras jul känns b, billigt. ett sånt program funkar helt enkelt inte live..
 
Idag kom tomten från malmö på besök i brevlådan. den inehöll de snyggaste tjocka skorna ever till wilmis.
tack kära jannie!
 
idag har jag haft lite sån där sakna kyrkan dag. nu när de spelas gamla psalmer kommer gamla minnen över mig.
 
för övrigt skulle ja så himla gärna vilja börja sjunga i kör igen. saknar den tiden.
 
Hoppas ni får en riktigt fin, god och fröjdefull jul där ute!
 
från oss alla till er alla, en riktigt god jul!
 
 
ta hand om er!
 
 
<3 Kärlek


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

schellstrom.blogg.se

Världen ur mitt perspektiv.

RSS 2.0