förkylning

Det har dragits in en ordentlig förkylning i min kropp.
feber toppar, öronvärk, hals ont och en enorm värk i kroppen. Måste vara en mans förkylning denna gången eftersom jag stundtals är så oerhört deckad.
Men just nu känns de lite lättare, kan bero på att jag förnågra timmar sedan tog både citodon och spasmofen.
Hoppas bara på att få några timmars sömn inatt.
sover så otroligt dåligt igen.
påfrestande på kroppen med allt som är nu med..
usch klagosam? innte i en riktigt tuff period bara.
 
för övrigt går hjärnan på högvarv, är inte klar med alla julklappar och de spökar lite.
tycker de är väldigt roligt att få köpa till andra och se deras gldäje. men iår sätter ekonomin käppar i hjulet..
tråkigt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

schellstrom.blogg.se

Världen ur mitt perspektiv.

RSS 2.0