Försöka

Dagen har bara försvunnit idag.
oflytsdag till tusen. fy.. 
jag är så klantig hela tiden. och mitt minne ska vi inte ens prata om. tappar fokus och kommer verkligen inte ihåg saker, även fast jag försöker anstränga mig att göra de. De gör mig ledsen. de känns inte som alla förstår de heller. de är inte så att jag ivll ställa till prbolem, jag minns bara inte va de är ja sekunder innan höll på med.
Imorgon är de onsdag. planen är att besöka vc på den planerade tiden, sedan ska de inhandlas en julklapp till morsan, om den finns kvar. vi hoppas på de.
plötsligt bara har ja en massa ideer till klappar åter. skönt.
köpt några fler idag me, så nu är de inte så många kvar. ska bara finna en tid då ja hinner slå in allt.
 
Wilma somnar ju så himla sent med så när hon äntligen sover vill ja bara slappa lite.
dubbelt allt. men JAG får bara lösa de. JAG kommer lösa det.
 
imorgon är en ny dag. hoppas på en bra sådan.
Idag var förövrigt amanda här. Hon ville lämna en present till mig. Hon var också väldigt tydlig med att de inte var en julklapp. De var en Glossy box. å jag blev så himla himla glad, så otroligt fin gest. blev faktiskt rörd.
Dessutom var de Grymma saker i :)
tacksam.
smsat massa med min allra finaste vän frida idag.. Älskade vän va jag älskar dig.
 
men roligast idag var nog endå smset från fridas mamma, "frida var lite dampigt som barn" så himla roligt.
 
de var dagens de.
 
god afton


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

schellstrom.blogg.se

Världen ur mitt perspektiv.

RSS 2.0