Onsdag

Idag är det onsdag, och min favorit dag.
Men inte idag. Usch och fy lillan har fortfarande feber och min kropp värker och är tung.
Känner mig faktiskt som ett vrak mer eller mindre. Blir deppig av att bara sitta inne en hel dag med.
Inte alls min grej=/. Men ikväll tog vi oss en liten promenad med fina familjen Elleström.
Gick blandannat bort till hemköp och hämtade ut våra nya grejer från buppa. bland annat en svart åkpåse i softshell. Den känns verkligen HELT perfekt. Har ju köpt den vackra åkpåsen apple of my eye till wilmis men än tycker jag den känns för varm för att börja använda, men nu börjar det också bli för kallt att inte ha något. Och med sin super bra overall som är vind och vattentät från kappahl ska vi nog klara den här hösten gallant. Jag får helt enkelt bara lägga i hennes fina apple of my eye filt för att få lite mer färg.
 
Idag tog även blöjhinken slut, Skulle då sätta mig och byta refillen för första gången, och inser att jag köpt fel refill. sjukt störigt. Verkar dock som de har på jollyroom men de är tillfälligt slut. 300 spänn för nya jävla påsar..dock är de fantasiskt bra och luktar verkligen NADA så det är verkligen ett måste då vi inte kan ha skötbordet på toaletten. sangenic hygiene plus är det om någon är intreserad.
 
Imorgon är en ny dag. då hoppas jag innerligt att wilmis mår bättre, likaså jag. orkar inte emd denna slitna känslan. Det är sannerligen tärande.
Imorgon ska jag även gå och ta fler prover då läkaren ringde och sa att de var lite för många avvikande prover.
Dessutom hade jag lite högt b-glukos?? de hade jag ju inte ens som gravid varför hade jag det nu. ska bli spännande att se vad det är imorgon. 
 
Just nu sitter wilmas och myser med sin pappa i soffan. Han ska snart åka och träna. Hans träning börjar 10. galet sent kan jag tycka men men.
 
usch nu vill jag sudda bort denna dåliga dagen. 
något positivt är att den aldrig kommer igen! (eller är det verkligen det)
 
Just idag är jag extra glad för att
  • Imorgon är en ny dag.
 
Hoppas ni haft en fin dag i alla fall!
 
Kärlek <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

schellstrom.blogg.se

Världen ur mitt perspektiv.

RSS 2.0