onsdag

Idag är de onsdga, imorgon är de röd dag så då har i pappan i huset hemma. ska bli så skönt.
mår lite bättre nu iaf, kan stå på benen.. fy fan va dåligt jag vart riktigt tikrigt otäckt. men har fått svåra smärtsammanbrott av alla medicin justeringar.. de är inte roligt de heller. otroligt tärande.
å just nu kommer tårarna väldigt ofta. natten var inget undantag.
det är oerhört tufft.
vill inte klaga men de är jobbigt.
och jag är väldigt rädd för operationen, om den nu blir av men de ser ut som de, de kommer vara en svår tid efter de med vidriga smärtor. men klart jag fixar de men de känns tufft.
 
fått några mail från wilmas dig denna veckan. RÖRD är vad jag är. vilka fantastiksa ord både jag och wilma får.
jag är så nöjd med wilmas dagis och wilma är så nöjd och glad i dem med. en fantastisk känsla.
 
nu ska ja se om jag kan pilla i mig någon frukost/lunch, sedan ska busan hämtas hem.
idag komemr våra finaste vänner nellie Lewis och Sarah hit. de ska få paket hela familjen. Nellie för att hon fyllt 4 år. 4 år.. så stor tjej, Wilma ser så upp till henne, å jag tror nellie kommer bli SÅ glad för rpesenterna.
Lewis ska med få paket, för jat tycker så synd om bara ett syskon får. Även köpt en liten sak till sarah, för att hon är VÄRLDENS bästa mamma och vän, bara något litet men något jag tror hon tycker om. jag hoppas hon blir glad..
 
hoppas ni mår väl
 
ska försöka vara positiv..
jag är positiv.. så får de vara bara..
 
 
adjö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

schellstrom.blogg.se

Världen ur mitt perspektiv.

RSS 2.0